Contact
schliessen

Filtern

 

Bibliotheken

Logo der Bibliothek

Siegel TU Braunschweig Universitätsbibliothek Braunschweig
You do not seem to be within the network of Braunschweig University.
As student, researcher or staff member of Braunschweig University you can use the VPN service to gain access to electronic publications.
Alternatively, you can use your university username and password via Shibboleth to gain access to electronic publications with certain publishers. You can find more details in our Blog (in German).

Die heimlichen Herrscher : Politik mit nationalen Bildern und Stereotypen

Published: Stuttgart, 2004
Contained in: Zeitschrift für Kultur-Austausch Regensburg : ConBrio Verl.-Ges., 1962 (2004), 54 (2004) 3, Seite 28-75
Journal Title: Zeitschrift für Kultur-Austausch
Links: Additional Link (www.ifa.de)
ISSN: 0044-2976
Keywords: Germany > Image of Germany > Opinion formation > Pluralism > Comics > Transatlantic relations > Europe > France > anti-Americanism > Symbols of state > Environmental factors > United Kingdom > Myths > Pictures/illustrated material > credibility
International > Vereinigte Staaten > Arabische Länder > Auslandsbild > Stereotype > Perzeption > Auswärtige Kulturpolitik > Public Diplomacy > Image-Bildung > Medienpolitik > Anspruch und Wirklichkeit > Revision von Meinungen/Erkenntnissen
Iran > Deutschland > Deutschlandbild > Meinungsbildung > Pluralismus > Bildergeschichte > Transatlantische Beziehungen > Europa > Frankreich > Antiamerikanismus > Staatssymbole > Umweltfaktoren > Vereinigtes Königreich > Vereinigtes Königreich von Großbritannien und Nordirland > Mythos > Amerikanismus > Bildmaterial/Abbildungen > Glaubwürdigkeit
United States > Arab countries > Image abroad > Stereotypes > Perceptions > Foreign cultural policy > Public diplomacy > Image building > Media policy > Revision of opinions/of perceived knowledge
Regional Holdings: Herzog August Bibliothek
Georg-Eckert-Institut für internationale Schulbuchforschung
Language: German
Notes: Zugriffs-Datum 17.11.2004
Physical Description: 54 (2004) 3, S. 28-75, Ill.
PPN (Catalogue-ID): 1334043949
more publication details ...


Local availability is being checked...

Associated Publications/Volumes

  • Associated records are being queried...
more (+)
Internes Format
LEADER 06769cab a22011652 4500
001 1334043949
003 DE-627
005 20171106140436.0
007 cz uuu---uuuuu
007 vd vu uuuuuu
008 070424s2004 xx |||||o 00| ||ger c
035 |a (DE-627)1334043949 
035 |a (DE-576)264043944 
035 |a (DE-599)BSZ264043944 
035 |a (DE-615)00492826 
040 |a DE-627  |b ger  |c DE-627  |e rakwb 
041 |a ger 
084 |a SE06  |2 FIV 
084 |a RQ  |2 FIV 
084 |a RC02  |2 FIV 
084 |a RG00.11  |2 FIV 
084 |a SE06  |2 FIV 
245 1 4 |a Die heimlichen Herrscher  |b Politik mit nationalen Bildern und Stereotypen 
264 1 |a Stuttgart  |c 2004 
300 |a 54 (2004) 3, S. 28-75  |b Ill. 
336 |a Text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a Computermedien  |b c  |2 rdamedia 
338 |a Sonstige Videodatenträger  |b vz  |2 rdacarrier 
500 |a Zugriffs-Datum 17.11.2004 
591 |a IMD-Felder und 1131 maschinell ergänzt (SWB) 
650 4 |a International  |x Vereinigte Staaten  |x Arabische Länder  |x Auslandsbild  |x Stereotype  |x Perzeption  |x Auswärtige Kulturpolitik  |x Public Diplomacy  |x Image-Bildung  |x Medienpolitik  |x Anspruch und Wirklichkeit  |x Revision von Meinungen/Erkenntnissen 
650 4 |a United States  |x Arab countries  |x Image abroad  |x Stereotypes  |x Perceptions  |x Foreign cultural policy  |x Public diplomacy  |x Image building  |x Media policy  |x Revision of opinions/of perceived knowledge 
650 4 |a Iran  |x Deutschland  |x Deutschlandbild  |x Meinungsbildung  |x Pluralismus  |x Bildergeschichte  |x Transatlantische Beziehungen  |x Europa  |x Frankreich  |x Antiamerikanismus  |x Staatssymbole  |x Umweltfaktoren  |x Vereinigtes Königreich  |x Vereinigtes Königreich von Großbritannien und Nordirland  |x Mythos  |x Amerikanismus  |x Bildmaterial/Abbildungen  |x Glaubwürdigkeit 
650 4 |a Germany  |x Image of Germany  |x Opinion formation  |x Pluralism  |x Comics  |x Transatlantic relations  |x Europe  |x France  |x anti-Americanism  |x Symbols of state  |x Environmental factors  |x United Kingdom  |x Myths  |x Pictures/illustrated material  |x credibility 
773 0 8 |i In  |t Zeitschrift für Kultur-Austausch  |d Regensburg : ConBrio Verl.-Ges., 1962  |g (2004), 54 (2004) 3, Seite 28-75  |w (DE-627)129490253  |w (DE-600)206059-0  |w (DE-576)014884291  |x 0044-2976 
856 4 2 |u http://www.ifa.de/zfk/themen/04_3_stereotypen/index.htm  |x Verlag 
912 |a GBV_ILN_2060 
912 |a SYSFLAG_1 
912 |a GBV_KXP 
912 |a GBV_ILN_11 
912 |a GBV_ILN_14 
912 |a GBV_ILN_20 
912 |a GBV_ILN_21 
912 |a GBV_ILN_22 
912 |a GBV_ILN_24 
912 |a GBV_ILN_40 
912 |a GBV_ILN_50 
912 |a GBV_ILN_60 
912 |a GBV_ILN_63 
912 |a GBV_ILN_65 
912 |a GBV_ILN_72 
912 |a GBV_ILN_78 
912 |a GBV_ILN_90 
912 |a GBV_ILN_95 
912 |a GBV_ILN_98 
912 |a GBV_ILN_110 
912 |a GBV_ILN_120 
912 |a GBV_ILN_130 
912 |a GBV_ILN_156 
912 |a GBV_ILN_216 
912 |a GBV_ILN_235 
912 |a GBV_ILN_276 
912 |a GBV_ILN_350 
912 |a GBV_ILN_2470 
936 u w |j 2004  |e 54 (2004) 3  |h 28-75 
951 |a AR 
952 |j 2004  |e 54 (2004) 3  |h 28-75 
980 |2 2060  |1 01  |b 2532272945  |d RV 00104  |e p  |x 20835  |y l01  |z 10-04-07 
980 |2 2060  |1 02  |b 2801241164  |x 20835  |y l01  |z 29-11-11 
980 |2 2470  |1 01  |b 280101141X  |e p  |x 21737  |y l01  |z 29-11-11 
980 |2 2470  |1 02  |b 2801011428  |e l  |x 21737  |y l02  |z 29-11-11 
980 |2 2470  |1 03  |b 2801011436  |x 21737  |y l03  |z 29-11-11 
981 |2 2060  |1 02  |r http://www.ifa.de/pub/kulturaustausch/archiv/zfk-2004/die-heimlichen-herrscher 
981 |2 2470  |1 01  |r http://www.ifa.de/pub/kulturaustausch/archiv/zfk-2004/die-heimlichen-herrscher 
982 |2 2060  |1 01  |8 00  |a Auslandsbild/Fremdbilder 
982 |2 2060  |1 01  |8 01  |a Weltweit 
982 |2 2060  |1 01  |8 02  |a Vereinigte Staaten 
982 |2 2060  |1 01  |8 03  |a Arabische Länder 
982 |2 2060  |1 02  |8 00  |a International; Vereinigte Staaten; Arabische Länder; Auslandsbild; Stereotype; Perzeption; Auswärtige Kulturpolitik; Public Diplomacy; Image-Bildung; Medienpolitik; Anspruch und Wirklichkeit; Revision von Meinungen/Erkenntnissen 
982 |2 2060  |1 02  |8 01  |a United States; Arab countries; Image abroad; Stereotypes; Perceptions; Foreign cultural policy; Public diplomacy; Image building; Media policy; Revision of opinions/of perceived knowledge 
982 |2 2060  |1 02  |8 02  |a Iran; Deutschland; Deutschlandbild; Meinungsbildung; Pluralismus; Bildergeschichte; Transatlantische Beziehungen; Europa; Frankreich; Antiamerikanismus; Staatssymbole; Umweltfaktoren; Vereinigtes Königreich; Vereinigtes Königreich von Großbritannien und Nordirland; Mythos; Amerikanismus; Bildmaterial/Abbildungen; Glaubwürdigkeit 
982 |2 2060  |1 02  |8 03  |a Germany; Image of Germany; Opinion formation; Pluralism; Comics; Transatlantic relations; Europe; France; anti-Americanism; Symbols of state; Environmental factors; United Kingdom; Myths; Pictures/illustrated material; credibility 
982 |2 2470  |1 01  |8 00  |a International; Vereinigte Staaten; Arabische Länder; Auslandsbild; Stereotype; Perzeption; Auswärtige Kulturpolitik; Public Diplomacy; Image-Bildung; Medienpolitik; Anspruch und Wirklichkeit; Revision von Meinungen/Erkenntnissen 
982 |2 2470  |1 01  |8 01  |a United States; Arab countries; Image abroad; Stereotypes; Perceptions; Foreign cultural policy; Public diplomacy; Image building; Media policy; Revision of opinions/of perceived knowledge 
982 |2 2470  |1 01  |8 02  |a Iran; Deutschland; Deutschlandbild; Meinungsbildung; Pluralismus; Bildergeschichte; Transatlantische Beziehungen; Europa; Frankreich; Antiamerikanismus; Staatssymbole; Umweltfaktoren; Vereinigtes Königreich; Vereinigtes Königreich von Großbritannien und Nordirland; Mythos; Amerikanismus; Bildmaterial/Abbildungen; Glaubwürdigkeit 
982 |2 2470  |1 01  |8 03  |a Germany; Image of Germany; Opinion formation; Pluralism; Comics; Transatlantic relations; Europe; France; anti-Americanism; Symbols of state; Environmental factors; United Kingdom; Myths; Pictures/illustrated material; credibility 
983 |2 2060  |1 01  |8 00  |a SE06 
983 |2 2060  |1 01  |8 01  |a RQ 
983 |2 2060  |1 01  |8 02  |a RC02 
983 |2 2060  |1 01  |8 03  |a RG00.11 
983 |2 2060  |1 02  |8 00  |a SE06 Auslandsbild/Fremdbilder 
983 |2 2060  |1 02  |8 01  |a RQ Weltweit 
983 |2 2060  |1 02  |8 02  |a RC02 Vereinigte Staaten 
983 |2 2060  |1 02  |8 03  |a RG00.11 Arabische Länder 
983 |2 2060  |1 02  |8 04  |a SE06 Image abroad/Perception of foreigners 
983 |2 2470  |1 01  |8 00  |a SE06 Auslandsbild/Fremdbilder 
983 |2 2470  |1 01  |8 01  |a RQ Weltweit 
983 |2 2470  |1 01  |8 02  |a RC02 Vereinigte Staaten 
983 |2 2470  |1 01  |8 03  |a RG00.11 Arabische Länder 
983 |2 2470  |1 01  |8 04  |a SE06 Image abroad/Perception of foreigners