Contact
schliessen

Filtern

 

Bibliotheken

Logo der Bibliothek

Siegel TU Braunschweig Universitätsbibliothek Braunschweig
You do not seem to be within the network of Braunschweig University.
As student, researcher or staff member of Braunschweig University you can use the VPN service to gain access to electronic publications.
Alternatively, you can use your university username and password via Shibboleth to gain access to electronic publications with certain publishers. You can find more details in our Blog (in German).

„Ich hoffe sehr, sehr stark, dass meine Kinder mal eine normale Schule besuchen können." : pädagogische Klassifikationen und ihre Folgen für die (Selbst-)Positionierung von Schüler/innen

Lisa Pfahl/Justin J. W. Powell
Main Author: Pfahl, Lisa
Contributors: Powell, Justin J. W. | Author
Published: 2016
Contained in: Schulische Inklusion Weinheim : Beltz Juventa, 2016 (2016), Seite 58-74
Journal Title: Schulische Inklusion
Fulltext access:
Availability is being checked...

Holdings and Availability
Publication potentially availble - Please check journal/series

Associated Publications/Volumes

  • Associated records are being queried...
more (+)
Internes Format
LEADER 03353naa a2200949 4500
001 1548790877
003 DE-627
005 20161027104007.0
007 tu
008 161027s2016 xx ||||| 00| ||ger c
035 |a (DE-627)1548790877 
035 |a (DE-576)478790872 
035 |a (DE-599)BSZ478790872 
040 |a DE-627  |b ger  |c DE-627  |e rda 
041 |a ger 
100 1 |a Pfahl, Lisa  |e verfasserin  |0 (DE-588)1096335654  |0 (DE-627)856702587  |0 (DE-576)467979138  |4 aut 
245 1 0 |a „Ich hoffe sehr, sehr stark, dass meine Kinder mal eine normale Schule besuchen können."  |b pädagogische Klassifikationen und ihre Folgen für die (Selbst-)Positionierung von Schüler/innen  |c Lisa Pfahl/Justin J. W. Powell 
264 1 |c 2016 
336 |a Text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a ohne Hilfsmittel zu benutzen  |b n  |2 rdamedia 
338 |a Band  |b nc  |2 rdacarrier 
700 1 |a Powell, Justin J. W.  |d 1970-  |e verfasserin  |0 (DE-588)1012544249  |0 (DE-627)661835723  |0 (DE-576)285469673  |4 aut 
773 0 8 |i Enthalten in  |t Schulische Inklusion  |d Weinheim : Beltz Juventa, 2016  |g (2016), Seite 58-74  |h 234 Seiten  |w (DE-627)848770110  |w (DE-576)46922469X  |z 3779935090  |z 9783779935094 
912 |a GBV_ILN_2507 
912 |a SYSFLAG_1 
912 |a GBV_KXP 
912 |a GBV_ILN_11 
912 |a GBV_ILN_20 
912 |a GBV_ILN_21 
912 |a GBV_ILN_22 
912 |a GBV_ILN_24 
912 |a GBV_ILN_34 
912 |a GBV_ILN_39 
912 |a GBV_ILN_40 
912 |a GBV_ILN_60 
912 |a GBV_ILN_62 
912 |a GBV_ILN_65 
912 |a GBV_ILN_69 
912 |a GBV_ILN_70 
912 |a GBV_ILN_90 
912 |a GBV_ILN_92 
912 |a GBV_ILN_100 
912 |a GBV_ILN_110 
912 |a GBV_ILN_120 
912 |a GBV_ILN_121 
912 |a GBV_ILN_130 
912 |a GBV_ILN_131 
912 |a GBV_ILN_132 
912 |a GBV_ILN_147 
912 |a GBV_ILN_160 
912 |a GBV_ILN_161 
912 |a GBV_ILN_164 
912 |a GBV_ILN_172 
912 |a GBV_ILN_183 
912 |a GBV_ILN_186 
912 |a GBV_ILN_187 
912 |a GBV_ILN_191 
912 |a GBV_ILN_206 
912 |a GBV_ILN_213 
912 |a GBV_ILN_285 
912 |a GBV_ILN_376 
912 |a GBV_ILN_603 
912 |a GBV_ILN_754 
936 u w |j 2016  |h 58-74 
951 |a AR 
952 |j 2016  |h 58-74 
980 |2 2507  |1 01  |b 2942347538  |k 01.11.2016  |x 21822  |y l01  |z 27-10-16 
982 |2 2507  |1 01  |8 00  |0 (DE-601)1504590929  |a Lernbehinderung 
982 |2 2507  |1 01  |8 00  |0 (DE-601)1504609913  |a Schüler 
982 |2 2507  |1 01  |8 00  |0 (DE-601)150456538X  |a Biografie 
982 |2 2507  |1 01  |8 00  |0 (DE-601)1504611942  |a Sonderpädagogik 
982 |2 2507  |1 01  |8 00  |0 (DE-601)1504626672  |a Inklusion 
982 |2 2507  |1 01  |8 00  |0 (DE-601)1504587340  |a Klassifikation 
982 |2 2507  |1 01  |8 00  |0 (DE-601)1504600134  |a Regelschule 
982 |2 2507  |1 01  |8 00  |0 (DE-601)1504611969  |a Sonderschule 
982 |2 2507  |1 01  |8 00  |0 (DE-601)1504573498  |a Förderschule 
982 |2 2507  |1 01  |8 00  |0 (DE-601)1504628985  |a Sonderpädagogischer Förderbedarf 
982 |2 2507  |1 01  |8 00  |0 (DE-601)1504630262  |a Wirkung 
982 |2 2507  |1 01  |8 00  |0 (DE-601)1504614100  |a Stigmatisierung 
982 |2 2507  |1 01  |8 00  |0 (DE-601)1504551907  |a Ausgrenzung 
982 |2 2507  |1 01  |8 00  |0 (DE-601)1504612426  |a Soziale Ungleichheit 
982 |2 2507  |1 01  |8 00  |0 (DE-601)1504563727  |a Chancengleichheit