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Zwischen Markt und Mission : Private Kulturförderung und auswärtige Kulturpolitik

Published: 1996
Contained in: Zeitschrift für Kultur-Austausch Regensburg : ConBrio Verl.-Ges., 1962 46(1996), 2, Seite 1-130
Journal Title: Zeitschrift für Kultur-Austausch
Fulltext access:
Availability is being checked...
ISSN: 0044-2976
Keywords: Deutschland > Auswärtige Kulturpolitik > Förderung/Unterstützung > Finanzinstrumente > Privatunternehmen > Private Kulturförderung > Wirkung/Auswirkung > Kulturprojekt > Konzeption > Beispielhafte Fälle > Mittlerorganisation (Auswärtige Kulturpolitik) > Goethe-Institut (München) > Relation > Öffentliche Güter/Öffentliche Leistungen > Europa > Kulturpolitik
Enterprises > Taxes > Indirect subsidies > Regions of economic activity/industrial areas > Location factors > Importance/role > Culture > Confidence building measures > CSBM > Image of Germany > Cultural nations > Cultural factors > Intercultural management > Marketing opportunities > France > United Kingdom > The British Council (London) > Foreign cultural institutes > Cultural exchange > European Union > Networks (institutional/social)
Germany > Foreign cultural policy > Promotion/support > Financial instruments > Private enterprises > Private cultural sponsorship > Effects/consequences > Cultural projects > Concepts > Exemplary cases > Foreign cultural organization (foreign cultural policy) > Relation(s) > Public goods/public services > Europe > Cultural policy
Wirtschaftsunternehmen > Steuern > Indirekte Subvention > Wirtschaftsstandort/Industriestandort > Standortfaktoren > Bedeutung/Rolle > Kultur > Vertrauensbildende Maßnahmen > Deutschlandbild > Kulturnation > Marketing > Kulturelle Faktoren > Interkulturelles Management > Marktchancen > Kulturhauptstadt Europas > Kulturstadt Europas > København > Frankreich > Vereinigtes Königreich > Vereinigtes Königreich von Großbritannien und Nordirland > British Council (London) > British Broadcasting Corporation (London) > Auslandskulturinstitut > Kulturaustausch > Europäische Union > Netzwerk (institutionell/sozial)
Regional Holdings: Herzog August Bibliothek
Stadtbibliothek Braunschweig
Georg-Eckert-Institut für internationale Schulbuchforschung
Language: German
Physical Description: + Ill., Lit.Hinw.
PPN (Catalogue-ID): 163868958X
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650 4 |a Germany  |x Foreign cultural policy  |x Promotion/support  |x Financial instruments  |x Private enterprises  |x Private cultural sponsorship  |x Effects/consequences  |x Cultural projects  |x Concepts  |x Exemplary cases  |x Foreign cultural organization (foreign cultural policy)  |x Relation(s)  |x Public goods/public services  |x Europe  |x Cultural policy 
650 4 |a Wirtschaftsunternehmen  |x Steuern  |x Indirekte Subvention  |x Wirtschaftsstandort/Industriestandort  |x Standortfaktoren  |x Bedeutung/Rolle  |x Kultur  |x Vertrauensbildende Maßnahmen  |x Deutschlandbild  |x Kulturnation  |x Marketing  |x Kulturelle Faktoren  |x Interkulturelles Management  |x Marktchancen  |x Kulturhauptstadt Europas  |x Kulturstadt Europas  |x København  |x Frankreich  |x Vereinigtes Königreich  |x Vereinigtes Königreich von Großbritannien und Nordirland  |x British Council (London)  |x British Broadcasting Corporation (London)  |x Auslandskulturinstitut  |x Kulturaustausch  |x Europäische Union  |x Netzwerk (institutionell/sozial) 
650 4 |a Enterprises  |x Taxes  |x Indirect subsidies  |x Regions of economic activity/industrial areas  |x Location factors  |x Importance/role  |x Culture  |x Confidence building measures  |x CSBM  |x Image of Germany  |x Cultural nations  |x Cultural factors  |x Intercultural management  |x Marketing opportunities  |x France  |x United Kingdom  |x The British Council (London)  |x Foreign cultural institutes  |x Cultural exchange  |x European Union  |x Networks (institutional/social) 
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