Contact
schliessen

Filtern

 

Bibliotheken

Logo der Bibliothek

Siegel TU Braunschweig Universitätsbibliothek Braunschweig
You do not seem to be within the network of Braunschweig University.
As student, researcher or staff member of Braunschweig University you can use the VPN service to gain access to electronic publications.
Alternatively, you can use your university username and password via Shibboleth to gain access to electronic publications with certain publishers. You can find more details in our Blog (in German).

Leistungs- und Signaleffekte zentraler Abschlussprüfungen - Eine TIMSS-Auswertung bei deutschen Haupt- und Realschülern

von Felix Büchel, Hendrik Jürges und Kerstin Schneider
Main Author: Büchel, Felix
Contributors: Jürges, Hendrik | Author
Schneider, Kerstin | Author
Published: 2004
Contained in: Ökonomie der Evaluation von Schulen und Hochschulen Berlin : Duncker & Humblot, 2004 (2004), Seite 53-73
Journal Title: Ökonomie der Evaluation von Schulen und Hochschulen
Fulltext access:
Availability is being checked...
Keywords: Allgemeinbildende Schule
Bildungsniveau
Deutschland
Schätzung
Signalling
Regional Holdings: TIB – German National Library of Science and Technology
Language: German
Physical Description: graph. Darst.
PPN (Catalogue-ID): 396339832
more publication details ...

Holdings and Availability
Publication potentially availble - Please check journal/series

Associated Publications/Volumes

  • Associated records are being queried...
more (+)
Internes Format
LEADER 02687caa a2200745 4500
001 396339832
003 DE-627
005 20180317215601.0
007 tu
008 041006s2004 xx ||||| 00| ||ger c
035 |a (DE-627)396339832 
035 |a (DE-599)GBV396339832 
040 |a DE-627  |b ger  |c DE-627  |e rakwb 
041 |a ger 
044 |c XA-DE 
082 0 |a 371.262  |a 371.271  |a 510.76  |q Offline MPIB 
100 1 |a Büchel, Felix  |d 1957-2004  |0 (DE-588)120521660  |0 (DE-627)080726305  |0 (DE-576)167840517 
245 1 0 |a Leistungs- und Signaleffekte zentraler Abschlussprüfungen - Eine TIMSS-Auswertung bei deutschen Haupt- und Realschülern  |c von Felix Büchel, Hendrik Jürges und Kerstin Schneider 
264 1 |c 2004 
300 |b graph. Darst 
336 |a Text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a ohne Hilfsmittel zu benutzen  |b n  |2 rdamedia 
338 |a Band  |b nc  |2 rdacarrier 
650 7 |8 1.1\x  |a Bildungsniveau  |0 (DE-627)091352029  |0 (DE-STW)11354-3  |2 stw 
650 7 |8 1.2\x  |a Signalling  |0 (DE-627)091389372  |0 (DE-STW)11223-4  |2 stw 
650 7 |8 1.3\x  |a Schätzung  |0 (DE-627)091387892  |0 (DE-STW)19037-3  |2 stw 
650 7 |8 1.4\x  |a Allgemeinbildende Schule  |0 (DE-627)091346541  |0 (DE-STW)11357-4  |2 stw 
650 7 |8 1.5\x  |a Deutschland  |0 (DE-627)091354749  |0 (DE-STW)18012-3  |2 stw 
700 1 |a Jürges, Hendrik  |0 (DE-588)122315731  |0 (DE-627)521405971  |0 (DE-576)293215847  |4 aut 
700 1 |a Schneider, Kerstin  |0 (DE-588)136487092  |0 (DE-627)584072910  |0 (DE-576)301045259  |4 aut 
773 0 8 |i In  |t Ökonomie der Evaluation von Schulen und Hochschulen  |d Berlin : Duncker & Humblot, 2004  |g (2004), Seite 53-73  |h 154 S.  |w (DE-627)394641760  |w (DE-576)113668317  |z 3428115694 
912 |a GBV_ILN_21 
912 |a SYSFLAG_1 
912 |a GBV_KXP 
912 |a GBV_ILN_11 
912 |a GBV_ILN_20 
912 |a GBV_ILN_22 
912 |a GBV_ILN_24 
912 |a GBV_ILN_26 
912 |a GBV_ILN_31 
912 |a GBV_ILN_39 
912 |a GBV_ILN_40 
912 |a GBV_ILN_60 
912 |a GBV_ILN_62 
912 |a GBV_ILN_69 
912 |a GBV_ILN_70 
912 |a GBV_ILN_119 
912 |a GBV_ILN_130 
912 |a GBV_ILN_131 
912 |a GBV_ILN_175 
912 |a GBV_ILN_285 
912 |a GBV_ILN_640 
912 |a GBV_ILN_707 
912 |a GBV_ILN_754 
912 |a GBV_ILN_26 
912 |a GBV_ILN_754 
936 u w |j 2004  |h 53-73 
951 |a AR 
952 |j 2004  |h 53-73 
980 |2 21  |1 01  |b 131034356X  |x 0046  |y xza  |z 04-07-12 
980 |2 26  |1 01  |b 668164352  |x 0206  |y z1k  |z 07-10-04 
980 |2 754  |1 01  |b 1230351051  |d E 2004/782  |x 3754  |y n  |z 01-05-10 
998 |2 754  |1 01  |0 2010  |a iv  |a ba  |a jb03  |a n04 
998 |2 754  |1 01  |0 2010  |a 16-03-04 
998 |2 754  |1 01  |0 2010  |a 02-03-04