Contact
schliessen

Filtern

 

Bibliotheken

Logo der Bibliothek

Siegel TU Braunschweig Universitätsbibliothek Braunschweig
You do not seem to be within the network of Braunschweig University.
As student, researcher or staff member of Braunschweig University you can use the VPN service to gain access to electronic publications.
Alternatively, you can use your university username and password via Shibboleth to gain access to electronic publications with certain publishers. You can find more details in our Blog (in German).

Markenimagekonfusion : ein Beitrag zur Erklärung eines neuen Verhaltensphänomens

Christoph Burmann; Jan-Philipp Weers
Main Author: Burmann, Christoph
Contributors: Weers, Jan-Philipp | Author
Published: Bremen, LiM, 2006
Series: LiM-Arbeitspapiere
22
Fulltext access:
Availability is being checked...
Interlibrary loan: Check possibility for interlibrary loan
Links: Volltext (www.uni-bremen.de)
Keywords: Entscheidung unter Unsicherheit
Konsumentenverhalten
Markenführung
Markenimage
Language: German
Physical Description: Online-Ressource
Technische Details: Systemvoraussetzungen: Acrobat Reader.
PPN (Catalogue-ID): 517493713
more publication details ...

Associated Publications/Volumes

  • Associated records are being queried...
more (+)
Internes Format
LEADER 02134cam a2200481 4500
001 517493713
003 DE-627
005 20190418130547.0
007 cr uuu---uuuuu
008 060914s2006 xx |||||o 00| ||ger c
035 |a (DE-627)517493713 
035 |a (DE-599)GBV517493713 
035 |a (OCoLC)836425585 
040 |a DE-627  |b ger  |c DE-627  |e rakwb 
041 |a ger 
044 |c XA-DE-HB 
084 |a QP 630  |2 rvk 
100 1 |a Burmann, Christoph  |d 1962-  |0 (DE-588)132535645  |0 (DE-627)523629621  |0 (DE-576)169087050 
245 1 0 |a Markenimagekonfusion  |b ein Beitrag zur Erklärung eines neuen Verhaltensphänomens  |c Christoph Burmann; Jan-Philipp Weers 
264 1 |a Bremen  |b LiM  |c 2006 
300 |a Online-Ressource 
336 |a Text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a Computermedien  |b c  |2 rdamedia 
338 |a Online-Ressource  |b cr  |2 rdacarrier 
490 1 |a LiM-Arbeitspapiere  |v 22 
538 |a Systemvoraussetzungen: Acrobat Reader. 
650 7 |8 1.1\x  |a Markenimage  |0 (DE-627)091384427  |0 (DE-STW)12806-3  |2 stw 
650 7 |8 1.2\x  |a Konsumentenverhalten  |0 (DE-627)091371848  |0 (DE-STW)10300-3  |2 stw 
650 7 |8 1.3\x  |a Markenführung  |0 (DE-627)091376270  |0 (DE-STW)19129-5  |2 stw 
650 7 |8 1.4\x  |a Entscheidung unter Unsicherheit  |0 (DE-627)091357268  |0 (DE-STW)15468-3  |2 stw 
700 1 |a Weers, Jan-Philipp  |0 (DE-588)134200047  |0 (DE-627)562998489  |0 (DE-576)300372094  |4 aut 
810 2 |a Universität Bremen  |b Lehrstuhl für Innovatives Markenmanagement  |t LiM-Arbeitspapiere  |v 22  |9 2200  |w (DE-627)616724152  |w (DE-576)316578924  |w (DE-600)2533806-7 
856 4 0 |u https://www.uni-bremen.de/fileadmin/user_upload/fachbereiche/fb7/lim/LiM-AP-22-Markenimagekonfusion.pdf  |x Verlag  |3 Volltext 
912 |a GBV_ILN_21 
912 |a SYSFLAG_1 
912 |a GBV_KXP 
912 |a GBV_ILN_26 
936 r v |a QP 630 
951 |a BO 
980 |2 21  |1 01  |b 134010752X  |h ebook_2012_Pflicht_SuUB-Server  |k Kostenloser Zugriff  |x 0046  |y zza  |z 21-11-12 
980 |2 26  |1 01  |b 777666316  |x 0206  |y z1h  |z 10-05-07 
981 |2 21  |1 01  |y LF  |r http://www.lim.uni-bremen.de/download-files/LiM-AP-22-Markenimagekonfusion.pdf 
995 |2 21  |1 01  |a ebook_2012_Pflicht_SuUB-Server