Contact
schliessen

Filtern

 

Bibliotheken

Logo der Bibliothek

Siegel TU Braunschweig Universitätsbibliothek Braunschweig
You do not seem to be within the network of Braunschweig University.
As student, researcher or staff member of Braunschweig University you can use the VPN service to gain access to electronic publications.
Alternatively, you can use your university username and password via Shibboleth to gain access to electronic publications with certain publishers. You can find more details in our Blog (in German).

Identitätsbasierte Markenführung im Investitionsgüterbereich

Christoph Burmann; Juliane Krause
Main Author: Burmann, Christoph
Contributors: Krause, Juliane | Author
Published: Bremen, Lehrstuhl für Innovatives Markenmanagement (LiM), Universität Bremen, 2009
Series: LiM-Arbeitspapiere
36
Fulltext access:
Availability is being checked...
Links: Volltext (www.uni-bremen.de)
Keywords: B-to-B-Marketing
Beziehungsmarketing
Markenführung
Markenimage
Theorie
Language: German
Physical Description: Online-Ressource (PDF-Datei: 123 S., 1,05 MB)
Technische Details: Systemvoraussetzungen: Acrobat Reader.
PPN (Catalogue-ID): 730359999
more publication details ...

Associated Publications/Volumes

  • Associated records are being queried...
more (+)
Internes Format
LEADER 02209cam a2200469 4500
001 730359999
003 DE-627
005 20190418125644.0
007 cr uuu---uuuuu
008 121122s2009 xx |||||o 00| ||ger c
035 |a (DE-627)730359999 
035 |a (DE-599)GBV730359999 
035 |a (OCoLC)930923785 
040 |a DE-627  |b ger  |c DE-627  |e rakwb 
041 |a ger 
044 |c XA-DE-HB 
100 1 |a Burmann, Christoph  |d 1962-  |0 (DE-588)132535645  |0 (DE-627)523629621  |0 (DE-576)169087050 
245 1 0 |a Identitätsbasierte Markenführung im Investitionsgüterbereich  |c Christoph Burmann; Juliane Krause 
264 1 |a Bremen  |b Lehrstuhl für Innovatives Markenmanagement (LiM), Universität Bremen  |c 2009 
300 |a Online-Ressource (PDF-Datei: 123 S., 1,05 MB) 
336 |a Text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a Computermedien  |b c  |2 rdamedia 
338 |a Online-Ressource  |b cr  |2 rdacarrier 
490 1 |a LiM-Arbeitspapiere  |v 36 
538 |a Systemvoraussetzungen: Acrobat Reader. 
650 7 |8 1.1\x  |a B-to-B-Marketing  |0 (DE-627)591455609  |0 (DE-STW)26022-4  |2 stw 
650 7 |8 1.2\x  |a Markenführung  |0 (DE-627)091376270  |0 (DE-STW)19129-5  |2 stw 
650 7 |8 1.3\x  |a Markenimage  |0 (DE-627)091384427  |0 (DE-STW)12806-3  |2 stw 
650 7 |8 1.4\x  |a Beziehungsmarketing  |0 (DE-627)091354323  |0 (DE-STW)19133-0  |2 stw 
650 7 |8 1.5\x  |a Theorie  |0 (DE-627)091394902  |0 (DE-STW)19073-6  |2 stw 
700 1 |a Krause, Juliane  |0 (DE-588)1028167784  |0 (DE-627)730402797  |0 (DE-576)375670300  |4 aut 
810 2 |a Universität Bremen  |b Lehrstuhl für Innovatives Markenmanagement  |t LiM-Arbeitspapiere  |v 36  |9 3600  |w (DE-627)616724152  |w (DE-576)316578924  |w (DE-600)2533806-7 
856 4 0 |u https://www.uni-bremen.de/fileadmin/user_upload/fachbereiche/fb7/lim/LiM-AP-36-Investitionsgueter.pdf  |x Verlag  |3 Volltext 
912 |a GBV_ILN_21 
912 |a SYSFLAG_1 
912 |a GBV_KXP 
912 |a GBV_ILN_26 
951 |a BO 
980 |2 21  |1 01  |b 1340431351  |h ebook_2012_Pflicht_SuUB-Server  |k Kostenloser Zugriff  |x 0046  |y zza  |z 23-11-12 
980 |2 26  |1 01  |b 1340324768  |x 0206  |y z1h  |z 22-11-12 
981 |2 21  |1 01  |y LF  |r http://www.lim.uni-bremen.de/download-files/LiM-AP-36-Investitionsgueter.pdf 
995 |2 21  |1 01  |a ebook_2012_Pflicht_SuUB-Server